Z nasledujúcich spôsobov dopravy si môžete vybrať:

Kuriérska služba GLS

Pre rýchle a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS. Po odovzdaní zásielky kuriérskej spoločnosti zašleme Vám e-mail s podacím číslom zásielky a linkou, kde môžete pozíciu zásielky sledovať. Tovar je spravidla doručený nasledujúci pracovný deň po odoslaní zásielky.


Slovenská Pošta 1.trieda

Pre rýchle a komfortné doručenie zásielok využívame služby Slovenskej Pošty. Tovar Slovenskou Poštou odosielame vždy 1.triedou. Po odoslaní zásielky Slovenskou Poštou, zašleme Vám e-mail s podacím číslom zásielky a linkou, kde môžete pozíciu zásielky sledovať. Tovar je spravidla doručený nasledujúci pracovný deň po odoslaní zásielky.

 

Poplatky za doručenie tovaru

Pri objednávke nad 30€ máte od nás dopravu kuriérom a aj Slovenskou Poštou úplne ZDARMA.
Pri objednávke do 30€ doprava je 2,50€ Slovenskou Poštou a 4,60€ kuriérskou spoločnosťou GLS.

 

Ako rýchlo odosielame tovar?

Všetky objednávky sú u nás spracované v čo najkratšom čase.

Objednávky ktoré obdržíme do 13:00 pondelok až piatok pri platbe na dobierku, TatraPay, Cardpay - platba kartou budú odoslané ešte v ten deň. Objednávky podané neskoršie budú Vám odoslané nasledujúci pracovný deň.

Pri platbe prevodom na náš účet zásielka bude odoslaná ihneď po pripísaní sumy na náš účet.

 

Na ktorú adresu vieme tovar odoslať?

Keďže doručujeme kuriérskou službou a aj Slovenskou Poštou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, do práce, alebo aj ku Vašim kamarátom. Kuriérska služba Vás bude kontaktovať telefonicky, prosím preto zadávajte do objednávky telefónne číslo, na ktorom Vás kuriér zastihne. Kuriér doručuje zásielky v čase medzi 8:00 – 17:00 hodinou.

Slovenská Pošta doručuje zásielky s dennou poštou. Pokiaľ sa nenachádzate na adrese, kam ste si tovar objednali, poštárka Vám nechá žltý papierik s podacím číslom zásielky. S týmto žltým papierikom si môžete vyzdvihnúť tovar na pošte do 18dní.

Pokiaľ ste si objednali tovar nad 2kg, doručí Vám ho kuriér Slovenskej Pošty, ktorý Vám bude volať na telefónne číslo uvedené vo Vašej objednávke. Pokiaľ Vás nezastihne, je povinný Vám zanechať lístoček s jeho telefónnym číslom.

 

Čo robiť, ak chcete zmeniť adresu dodania tovaru

Ak chcete zmeniť adresu doručenia, prosím, oznámte nám to čo najskôr:

  • telefonicky na čísle 0917 680 686 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailom na obchod@mollie.sk

 

Zaslanie zásielky mimo Slovenska

Ak si chcete objednať tovar do Českej Republiky, urobte prosím objednávku cez náš český obchod Mollie.cz

Zásielky do iných krajín zasielame tiež. Pre konkrétnu adresu doručenia kontaktujte nás prosím e-mailom na adrese: obchod@mollie.sk

 

Čo v prípade, ak Vám zásielka nedorazila, aj keď bola odoslaná?

Po odoslaní zásielky či už kuriérskou službou, alebo Slovenskou Poštou, zašleme Vám e-mail s podacím číslom zásielky ako aj s linkou, kde môžete sledovať zásielku. V prípade ak Vám zásielka nebude doručená po 2 pracovných dňoch od odoslania, kontaktujte nás prosím:

  • e-mailom:  obchod@mollie.sk
  • telefonicky na čísle 0917 680 686 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)

Čo ak sa Vám nepodarilo prevziať zásielku?

 

Ak Vás kuriér nezastihne na zadanom telefónnom čísle, bude Vás kontaktovať viackrát, ako aj nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 3-krát (tri po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky alebo písomne (lístok v schránke s kontaktom na kuriérsku službu GLS). Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť GLS a dohodnúť si náhradný termín na doručenie.

 

Slovenská Pošta doručuje zásielky s dennou poštou. Pokiaľ sa nenachádzate na adrese, kam ste si tovar objednali, poštárka Vám nechá žltý papierik s podacím časom zásielky. S týmto žltým papierikom si môžete vyzdvihnúť tovar na pošte do 18dní.

Pokiaľ ste si objednali tovar nad 2kg, doručí Vám ho kuriér Slovenskej Pošty, ktorý Vám bude volať na telefónne číslo uvedené vo Vašej objednávke. Pokiaľ Vás nezastihne, je povinný Vám zanechať lístoček s jeho telefónnym číslom.

 

Pri problémoch s prevzatím tovaru, neváhajte nás prosím kontaktovať:

  • e-mailom:  obchod@mollie.sk
  • telefonicky na čísle 0917 680 686 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)

 

Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Tovar objednaný z nášho obchodu zatiaľ žiaľ nie je možné vyzdvihnúť si osobne.