Spôsoby platby

Za objednaný tovar  môžete zaplatiť viacerými spôsobmi: vopred alebo až pri prevzatí tovaru.

 

Dobierka – kuriérom alebo Slovenskou Poštou  Peniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi alebo poštárke priamo pri prevzatí tovaru.

Bankový prevod Po dokončení objednávky Vám doručíme automatický potvrdzujúci e-mail, v ktorom Vám zašleme naše číslo účtu a variabilný symbol. Variabilný symbol je číslo Vašej objednávky, ktoré treba uviesť pri zasielaní úhrady. Peniaze je možné zaslať na náš účet vedený v Tatra Banke:  2924861037/1100 Tatra Banka. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám pošleme po prijatí sumy na našom účte.

 
Ak máte otázky, neváhajte nás kontaktovať:

  •  e-mailom na obchod@mollie.sk
  •  telefonicky na čísle 0917 680 686 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)

Ako budete vedieť, či sme prijali Vašu platbu?

V prípade, ak ste si zvolili platbu kartou cez internet alebo TatraPay, o prijatí platby Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.

Pokiaľ chcete previezť peniaze z inej banky ako z Tatra Banky, prosíme rátajte s miernym oneskorením – približne 2 pracovné dni, kým sa úhrada pripíše na náš účet.

 

Čo urobiť, ak sa nepodarilo zrealizovať platbu prevodom alebo kartou?

V prípade ak Vám platba kartou alebo prevodom neprešla, kontaktujte naše zákaznícke centrum. Zašleme Vám informácie o ďalšie možnosti platby. Kontaktovať nás môžete telefonicky aj e-mailom:

  •  e-mailom na obchod@mollie.sk
  •  telefonicky na čísle 0917 680 686 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)